25/7 - 09

Fröken osocial.
Karro- Ska du med till ÖB och Rusta en sväng?
Tiny - Måste jag?
Karro - Nej.
Tiny - Skönt då sover nog jag istället.
Karro - Jag ska förbi travet också.
Tiny - Skönt då kan jag sova längre..

Att tillägga som gör saken lite värre, Karro bor inte i stan och vi träffas inte så ofta. Till mitt försvar, jag jobbade igår kom hem sent (kan även kallas tidigt eftersom kl var 5) och jag har vart allgerisk så jag är extra trött. Dessutom så pratade jag nyss med Karro och det var lugnt, faktiskt. Hon tyckte nog att det var lika skönt att slippa mig en stund, som jag tyckte det var att sova (; höhö

/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Helt klart, bra med paus. Det är så jobbigt för man blir bländad av dina vita ben och armar så man får huvudvärk...:P

2009-07-26 @ 21:58:59
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0