23/7 - 09

Blev Harrys igår, trevligt men inga större sensationer. Sjukt mycket folk, för mycket för min smak. En hel del fula kort blev tagna under kvällen och kanske hamnar något här. Det var dock inte min kamera, så får se om jag lyckas få tag på några bilder.

Ohoo har inte ätit godis på ett par dagar, gah har lite sockerabstinens. Det ska gå, inget godis på ett tag har inte bestämt hur länge än kanske ska göra det. Glass däremot är ok på sommaren. Det kan man inte ändra på! Egentligen så är inte grejen att jag ska helt sluta äta godis, det är bara det att jag måste bli av med det sötsuget jag har hela tiden. Jag tror faktiskt att man måste unna sig saker, annars blir väl livet bra trist!?!

Riktigt nöjd med kjolen.

Nu ska jag betala räkningar och se vad jag ska göra med alla pengar som blir över. d:

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0