22/7 - 09

Idag är det en sån där dag när jag har ganska mycket att göra. Ska åka och hämta nyckeln till min brors lägenhet, ska vara kattvakt. Det enda jag är allergisk mot är katt, och ändå är det alltså att jag blir kattvakt. Great! Hem och rota runt och leta reda på allergimedicin.
Tänkte jobba på min bränna som inte existerar. Började bli liiite brun förra veckan men det är ju borta nu så det är ju bara att börja om från noll. Skulle behöva uppfostra min häst, även kallad råttan just nu. Busråttan. Det är fotbollsträning ikväll och sen finns det lösa planer om att dra iväg på Harrys. Har inte bestämt hur sugen jag är på det. Är inte så sugen på att dricka och just idag orkar jag nog inte gå ut helt nykter. Nåja sånt visar sig. Om jag ska hinna med hälften av det jag tänkt nu så, är det nog dags att sätta fart!

 .
Busfjanten.

/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Jobba på brännan du... Jag kommer ner i helgen, och du vill väl inte riskera vara vitare än mig...? ;-)

2009-07-22 @ 19:27:52
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0