13/7 - 09


Skön låt.

Jaha det regnar, igen. Skönt, skulle kännas konstigt om man fick se solen. Shoppade parfym på nätet igår jäää! Min absoluta favorit, som ska utgå =(

Jag saknar min dator, vill komma åt musik och bilder. Blir snart galen. Måste lämna in den.

Funderar på att springa en vända idag också, jobbigt fine men skönt efter. Ska rida en liten sväng också. Om min häst inte tänker dryga och springa iväg när han ser mig. Han är för smart för sitt eget bästa den där hästen.

Jag gillar "människokännare", ni vet sånna som tror att dom är skitgrymma men har så fel. Jag och en killkompis satt och pratade igår och konstaterade att ingen av oss är intresserade av den andra mer än som vänner. Då kommer det en "människokännare" och säger att heeey det syns att ni vill ha varandra. Eh ok? Va bra då vet vi, för vi hade visst missat den delen tur att vi fick veta. Verkligen.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0