12/7 - 09

Jobbade igår kväll, som vanligt. Var väldigt lugnt, så lugnt att jag såg att en kille hade sina kalsonger ut och in. Hur jag kunde se det? Jo han hade byxorna på halva rumpan, dagens ungdom ni vet d: I Vilket fall som helst fick det mig att fundera varför han hade kalsongerna ut och in. Jag kom fram till 3 rimliga(?) anledningar:
1. Det var helt enkelt ett misstag. Konstigare saker har väl hänt antar jag.
2. Han gillar det. Jaja alla är vi olika, jag använder inte kalsonger så vad vet jag.
3. Han hade slut på rena kalsonger och fick vända ett par skitiga, som nya tadaaa. Den tanken fick mig att rysa och må illa och jag hävdar bestämt att det var därför han gjort så. Sådetså.

Jag är sinnesjukt trött och jag det var jag även igår kväll efter jobbet, något säger mig att det flippade ur bara en liten aning där på Max. But heeey vi hade kul, eller ja jag hade kul.

Jag vill gärna berätta att jag har varit ute och sprungit och tränat lite styrka hemma idag, mm det ni och det innan klockan var 12.. Undrens tid är inte förbi. Jag var även, håll i er nu, upp kl 9.30 på en söndag, vad hände här??? Ja egentligen är det konstigt att jag är uppe så tidigt någon dag alls, men som sagt söndag = sovmorgon..

Nu ska jag sova en stund!
Karro jag fundera på att upplysa dig om lite saker här i bloggen men snäll som jag är väntar jag tills du ringer och så tar vi det då. Glöm inte att tacka mig för det höhö.

/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Det fanns väl anledningar till att du kom upp så tidigt och dessutom springer för att hålla dig ung och fräsch...?

Angående kalsongerna tippar jag på alternativ 3. Har du aldrig gjort så...? :P

2009-07-12 @ 21:40:39
URL: http://karroj.blogg.se/
Postat av: lys

alternativ 4: han kanske trodde att de skulle sitta så. :s

2009-07-16 @ 11:11:37
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0