YES!

Härligt klarade verksamhetsstyrning 2 tentan, skönt som 17. Klarade den med god marginal också. RIktigt nöjd! Ska bli kul sen när vi får tentorna och se hur mycket poäng jag fick på min värdering av företaget.
Eftersom vi fick sluta tidigare idag på redovisningen så fördrev jag tiden på kupolen medans jag väntade på Rickard. Skulle egentligen bara handla leggings. Blev en tröja, ett par träningsbyxor och en träningströja. Träningströja är dock en sån här tjock härlig historia, frågan är när tränar man i en sån? Hur tänkte jag nu? Äsch den kommer säkert till användning, var snygg OCH skön!
Sitter och väntar på min bror som ska skjutsa mig till stallet så att jag kan köpa havre till Chille. Ska nog städa lite medans jag väntar.
Har förresten fortfarande inte hämtat mitt linne. Ska försöka hinna idag!
Ha det gött!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0