Vilken konstig kväll!

Jahapp det här blev ju en konstig liten kväll! Skulle se på Top Model och sen göra grekiska biffar. Jag somnade i sista pausen och jag vaknade för lite mer än 1h sen. Jag har knappt ätit idag och jag kommer inte kunna sova inatt. Jag hostar så mycket så snart kommer nog grannarna och lämnar klagomål. Allt är fint!

Jahapp kan ju börja med att gå och äta en macka så jag har ätit lite ialla fall.

Jag mår bättre nu, har lite tuffa beslut att fatta bara men det är väl det som kallas livet.

Hoppas på att min nacke mår lite bättre imorn så jag får rida en liten sväng. Det kan både jag och Chilton behöva. Har äntligen tagit tag i att fixa halm den kommer på torsdag innan hästarna ska skos. Blir mycket att stå i på torsdag. Ska jobba på kvällen också. Ingen fotbollsträning idag eftersom halsen inte är topp. Hoppas på träningen på lördag, men då får både hals och nacke ta och kamma till sig lite. Det är inte ok att hålla på att krångla så här!

Känner mig laddad för dom nya kurserna i skolan, tror att dom kan bli jätte intressanta. Det är vad jag kan behöva nu, roliga kurser. Eftersom jag ska ta tag i statisiken pararellt. Dessutom dom två tentorna som jag inte har möjlighet att skriva nu.

Kom på en liten rolig grej som jag tror jag skrivit om förrut, men eftersom jag vet att det har tillkommit lite läsare så måste jag nog skriva igen. Dessutom småskrattar jag när jag skriver och det kan jag behöva, skratta lite alltså(=
En person jag känner hade en blond stund och trodde att om en man har en omskuren penis så innebär det att att man skurit av toppen på snoppen hahahaha. Ja jo men.. Ungefär..
En person jag känner sa en gång också att Bergslagen, ja men det vet man ju inte vart det är. De e ju bara ett berg nånstans..Hihi.
Jag själv var på restaurang med mitt ex och jag åt ribs och majskolven var så extremt god. Jag tycker egentligen inte om majs men den var mums. Detta resulterade i att vi skulle göra majskolvar hemma men det var inte alls lika gott och jag sa: Men usch det här smakar ju majs.. M brukade berätta det för alla, skönt att vara singel!! För övrigt så hade dom nån marinad eller nåt på den majskolven så den smakade inte alls så mycket majs på restaurangen som det gjorde hemma. Jag tycker för övrigt om majs nu. Vad hände?? (=
Vi har alla våra dåliga dagar!

Får se hur det blir med salsan, ska tydligen börja en kurs i Borlänge. Hoppas den är på någon bra dag på en bra tid!!

Ja så här ser jag ut ikväll Trött och seg i soffan(=


Också trötta Sandy, bild från ikväll(=

Skulle lägga upp en bild på det jätte söta armbandet som Anna gjort till mig men det gick inte alls så bra och J sitter och väntar på helspänn på att få läsa:P J har förresten fått en ny jobbmobil, jag e inte så liiite avundsjuk. Den va jätte fin och jag e lite less på min.

Nej nu ska jag leta fram nåt att äta!!
Sov gott på er!
/tiny
En extra kram till alla er som brytt er så himla mycket efter min dag igår! Ni är värda  mer än allt guld i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0