Vadslagning!

Jag slog vad med J om att jag inte ska röra min godisskål förräns på lördag. Jag kommer klara det galant. Ok kanske inte galant men jag kommer klara det för jag hatar att förlora. Undra om det är ok att köpa hem nytt godis och äta? Det bestämdes nog inte tror jag hehe, men jag har mina aningar om vad svaret blir där (=
Ja vad ska man säga om gårdagen? Det var kul, jag vann pengar. Fiiint att vakna på söndagsmorgonen med mer pengar än innan man gick ut en sväng(= Skulle ligga i soffan eftersom jag e sjuk men det hände en grej och jag var nere i skorna. Thea och Fredric ville att jag skulle med på engelska men jag var tveksam så dom mutade mig med mat. Väldigt gott var det. Ja sen spelade vi lite Jack Vegas och vann storkovan :P så då blev jag på lite bättre humör och så drack vi lite mer och ja ni kanske förstår vart det här slutar. Skönt att få bort tankarna. Anna du är underbar(= jag hoppas vi kan rida nästa söndag i stället jag ska kolla med träningar bara.
På tal om nästa söndag så måste jag få tag på CC för det börjar en salsakurs i Falun då. Hoppas hoppas hoppas att CC kan då!
Nu ska jag göra en god somrig pastasallad med lite skinka och melon och lite annat smask i (=
Medans pastan kokar så ska jag tjuvträna lite(=
Hoppas ni får en fin kväll!



Lite underhållning på söndagskvällen(=

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0