Soffkväll

Sitter här i soffan och tar det välidgt lugnt, riktigt skönt. Gjorde cellprovet och det var obehagligt men men är väl bra att göra. Drygt att gå och vänta på svar bara, tycker det är ångest framkallande. Det går säkert bra.

Skulle jobbat ikväll men blev ledig. Inte helt faktiskt. Känner att det e skönt att vara hemma och ta det lugnt. Ska se på Top Model och Made in Sweden. Skön onsdag. Ska släppa ut hästarna imorn så det blir nog en tidig kväll ikväll.
Är stel efter fotbollsträningen igår, ganska skönt faktiskt och känna att det tog lite. Var helt slut och mådde illa efter träningen igår, fast jag hade ätit dåligt så det kan ju bero lite på det. Imorn är det också fotbollsträning och jag ska nog ladda med lite bättre mat imorn! Ska bjuda Rickard på lunch, undrar vad jag ska laga för mat hmmm. Får fundera på det. Måste nog vara något som går ganska snabbt eftersom jag ska till stallet på morgonen och kommer ha lite begränsat med tid.
Har inte ätit godis sen i lördags. *Klappa mig själv på axeln.* Däremot har jag ätit skräpmat 2 gånger, men men det är väl sånt som händer. Får väl se till att hålla i nu istället. Skulle vilja träna lite mer den här veckan men spar krafterna till cupen på söndag. Den ser jag fram emot men jag e väldigt nervös.
Linnet från bubbleroom satt sådär, men med lite mer träning så kan det bli bättre i alla fall. Men det såg inte alls ut som jag hade hoppats på.
Nu ska jag fortsätta kika på tv!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0