(=

Oh vilken dag. Blev sen till stallet imorse och ja skrev ju det innan att Rasken bet mig och jag trampade snett med min onda fot också, härlig start på dagen. Red på ridbanan, Chilton var ganska samarbetsvillig faktiskt. Gick till och med förbi tunnorna utan och fjanta. Ja ända tills jag pratade i telefon och han fick slöa runt för då trodde han att han var klar för dagen och blev måttligt imponerad när han var tvungen att jobba igen.

Inatt fick jag en konstig idé när jag inte kunde sova och gick upp och provade mina replay jeans, guess what!! Jag får på mig dom, jag kan knäppa dom men dom sitter skit fult. Men jag har kommit en lååång bit på vägen för att ens kunna knäppa. Så nöjd *klapp på axeln till mig*. På tal om jeans, tack Alex jeansen passade. Aningens stora men det är OK! Dom var sköna också. Inte lika sköna som mina nya nikebyxor men det hade vart helt sjukt. Jag tror nästan att jag ska flytta in i mina nikebyxor och min niketröja på heltid för dom är gryyyyyymt sköna!

Hann inte bjuda Rickard på lunch idag blev sen från stallet. Jag hann i alla fall till skolan mycket tack vare att jag fick skjuts från stallet, TACK! Träffade Rickard i skolan i alla fall, den lilla rackarn får läsa marknadsföring jag skulle gärna byta och läsa det igen. Har för övrigt stor ångest vad det gäller val av inriktning, redovisning eller marknadsföring? Marknadsföring eller redovisning? Kan inte nån bestämma åt mig är så jobbigt att välja d:

11 april blir det hela huset, gissa vilka som spelar! Scotts såklart. CC berättade det idag, vi ska gå dit och äga. Vi måste köpa biljetter snart, för du bangar väl inte CC?



Jäklar vad vi ska svänga!





Hörde den här på mp3n idag, längtar till sommaren!

Dryg dag i skolan idag, var så himlans trött. Alex trakasserade mig med sms så jag höll på att skratta ihjäl mig, liite jobbigt var det kändes som att jag var 14 d: Ni vet när man satt och fnissade i klassrummet och absolut inte kan sluta. Fick iaf en 1800 sidors bok i skolan om redovisning wiiiiiiiie. Man kanske kan elda med den eller nåt d: Nejdå jag ska öppna den och kolla lite kan vara bra att veta hur den är uppbygd för man får ha med den på tentan. Bra grejer.


Nu ska jag hinna äta lite innan jag ska iväg och träna.

/tiny


Kommentarer
Postat av: M=)

Hela Huset! Såå skoj!! jag måste också dit den 11!!, verkligen!=) Hoppas allt är bra och att vi ses snart=) kram m

2009-01-22 @ 18:58:56
Postat av: CC

klart jag inte bangar!!! du, jag och henke ;)

2009-01-22 @ 23:50:36
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0