god natt

Nu har jag upptäckt massa filmer som saknas. Försöker fundera ut vart dom har tagit vägen men nej jag har ingen aning faktiskt. Varför är det alltid dom bra filmerna som försvinner?

Blev inge grekiska biffar idag var alldeles för trött för att göra sånna, får bli en annan gång. J har synpunkter på att jag inte skriver ihop jätte bra, jag tror jag måste fortsätta särskriva bara för att (;

Pratade nyss med Anna och försökte förklara mitt dilemma med sommarjobb. Jag vill ju ha ett jobb som är kul och med bra arbetstider så man får lite fritid, ja ni fattar! Ja du fattar är ett uttryck jag använder ganska ofta utan att tänka på det, Anna brukar påpeka det ganska ofta. Undrar om jag säger så till alla eller bara till Anna!? Det kommer oftast när jag har börjat förklara nåt och inte riktigt orkar förklara klart.

Det går faktsikt bra att leva utan sötsaker, värst var två första dagarna och nu är det nog efter maten. En sötsak efter maten är ju aldrig fel men nej, no candy for sandy! Bara på lördagar. Är inte långt kvar tills jag vunnit vadet!

Jag och Anna diskuterade också om vi vann 10 000 vad vi skulle shoppa. Anna skulle köpa mycket kläder och hon påstår att jag bara skulle köpa dyra kläder. Som klänningen på NK för 4500.. Och det skulle jag kanske göra men bara om den satt perfekt. Anna påstår dock att jag skulle köpa den i alla fall men det är faktiskt inte sant.

Tittade på kort från Turkiet, hela min kropp säger sol, utomlands, åka nu!! Jag måste åka utomlands till solen i år det finns inga alternativ. Någon som vill följa med??

Nu ska jag försöka sova, ska upp i tid imorn!
/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag vill, fast det är ju helt fel läge att ta semester...:/ Om ett år!

2009-01-15 @ 18:34:39
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0