Friskis!

Jäklar vad duktiga jag och Ingela var, gick till friskis och gav järnet på ett jympa pass. Det var skit kul men jobbigt. Precis som det ska vara. Måste göra om det snart! Till veckan blir det nog inte för då är det fotboll tisdag, torsdag och cup på söndag så jag tror jag spar mig till cupen.

Min brorson var i stallet idag så himla go liten kille. Han är väldigt imponerad av hästarna speciellt när dom äter bröd.


Vill bara göra er uppmärksamma på att sångaren i Scotts är såå charmig(; *Fniss*

Blev ingen kårkväll idag orkade inte, var inte alls på humör.

Irmorn blir det fullt upp, ska till skolan till kl 9, hur ska jag orka upp? Till stallet och ge hästarna lunch. Hämta mitt linne eftersom jag inte hann det i lördags. När jag kom dit hade dom stängt, tyyypiskt. Så jag får helt enkelt återkomma imorn med hur det ser ut och om det passar. Kanske kommer upp en bild eller två om jag blir nöjd med linnet. Sen ska jag ta in hästarna och någon gång under dagen hinna rida också. Dessutom ska jag fixa lite här hemma, städa klädkammaren tror jag är en god idé. Frågan är om jag kommer orka ta tag i det. Ska plugga också och sen måste jag komma ihåg Lipstick Jungle. Skit nu kom jag på att jag helt glömde av Trollkarlens hemligheter idag. Jäjä kanske går en repris får kolla upp det sen!
Sov så gott!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0