Hurtigt!

Jahapp få har man tittat på top model och tränat.  Känner mig riktigt duktig. Gick både fram och tillbaks till stallet och tränade lite framför tvn till top model. Beach 2009 here i come(; Men viktigast, Replayjeansen here i come! I love it. Det kommer bli grymt!
Det börjar en ny serie på 4an ikväll nu klockan 21, made in sweden tror jag den heter. Jag ser nu att om Anders Bagge vill så får han gärna skänka sitt hus till mig. Jag kommer inte börja gråta. Å andra sidan verkar ju Andreas Carlsson heter han så?? Ja han verkar ha lite stil och klass. Han verkar prioritera shopping(; Han kan få dela mig sig av sina pengar till mig(=

Blev för övrigt inge rida idag för vi saltade ridbanan och Chilton hade grisat i sin box så allt tog sån tid så då vet jag inte om jag vart hemma än. Sitter här i valet och kvalet om jag ska duscha nu eller titta på det här programmet på 4an. Måste laga mat också för jag har bara ätit en smörgås än. Så idag blir det grekiska biffar eftersom jag somnade igår och orkade inte laga det så sent.

Det är intressant tycker jag när det händer nåt dåligt. Så här lite i efterhand så visar det verkligen vilka som är ens vänner. Vilka som ringer och frågar hur det är, tjatar att jag måste ringa och kolla med sjukhuset, vilket jag har gjort och det var ingen fara. Dessutom mår jag mycket bättre idag. Hur en del som bara läst här på min blogg och vågar fråga och jag tycker ni är jättegulliga. En del har verkligen inte hört av sig någonting och jag vet inte om det är för att ni inte vågar eller för att ni helt enkelt inte bryr er. För jag har faktiskt lite halvkoll på vilka ni är som läser. Jag har inte koll på alla men vissa är jag ganska säker på. Jaja jag är jätte glad för alla er som hört av er, jag tycker sånt här är lite intressant bara.

Jag fastnade i programmet på fyran faktsikt! Ska bli kul att se hur det går för dom!






Lite bilder från ikväll osminkad som vanligt på senaste
tiden. Fast det enda jag har gjort idag är gått till stallet. Och i
stallet får man ju se ut som man vill(; I like it!! (=

Nu ska jag titta klart på made in Sweden, stackarn blev nyss jätte sågad av Desmond.

Ha en bra kväll!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0