Slut

Jag har inte lugnat mig speciellt mycket. Är så missnöjd. Är inte bara missnöjd är helt slut i kropppen. Är helt slut i benen och är lite blåslagen. Knäet armbågen och kinden, det är fiiiient. Hade vart grymt om blåmärket i ansiktet vart liiite större, det hade sett tufft ut. Istället ser det ut som smuts men jag  har inte glömt och tvättat mig. Lovar.
Har spelat med tejpad fot hela cupen, har funkat bra ända tills nu. Allt klister från tejpen är kvar på min fot, och då menar jag verkligen allt.Dagens fråga är kommer jag upp ur sängen imorn?
Dagens roligaste var en domare, skönt att få skratta så man får ont i magen. Han såg så blyg och försynt ut stackarn(= hihi. Kan till och med le åt det nu trots mitt missnöje.
Dagens sämsta var semifinalen.
Dagens bästa dom matcher som gick bra, ska tänka mer på det imorn. Idag har jag fastnat i besvikelse. Men även att jag inte känner av knäet nästan alls.
Helgens irritation  e dryga människor som tror att dom kan trängas för att dom "känner" mig.

Vaknade 05.15 imorse, gick upp 6 inte konstigt att jag är så himla trött. Så nu ska jag släpa mig till sängen och sova. Ska nog ta med mp3n och lyssna på musik och försöka tänka igenom dagen lite mer ingående. Vad som gick så fel inför sista matchen.. Imorn ska jag tänka på vad jag gjorde bra. Men nu innan jag somnar sittande i soffan så måste jag gå till sängen.
God natt!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0