Bra dag!!

Igår så red jag och M ut. Det kanske inte låter så märkvärdigt men vi har försökt komma iväg på en tur ja hur många månader kan det vara nu?  Och av en slump var vi i stallet samtidigt igår och kom iväg på en härlig tur. Pållarna skötte sig och det var skoj med sällskap.
Anna var i stallet också och fastän vi båda var trött och hungriga var vi trevliga mot varandra, vad hände där? För er som inte vet så har jag och Anna en liten tendens att vara ganska otrevliga mot varandra när vi är trötta och hungriga men det e ok (;  Jag och Anna åkte i alla fall hem till mig och jag lagade kycklingsås med pasta till, grymt gott faktiskt. Lite vin blev det till också(; För ovanlighetens skull när Anna och jag är här spelade vi super nintendo och så klart spelade vi super mario kart, och nynnade på en fin sång(;


Kvällen fick ett lite snopet slut när vi skulle kolla på SATC och min andra skiva på säsong 1 var borta. Tyyyypsikt. Undra om M kan ha fått med den i sin dvd när han hämtade sina grejer. Lite irriterande. Vet inte vart den annars skulle ha tagit vägen. Nåja vi kunde titta på de två sista avsnitten på första skivan i alla fall.

När jag gick ut och skulle hämta Chilton i hagen så knäppade han och ville inte alls komma. Jag var inte på humör för att springa och jaga så Fredrika fick gå ut och göra ett försök. Självklart fick hon tag i honom efter ett tag(= "Bestraffningen" för Chilton var att springa ordentligt uppe på åkern. Jag vet inte om det var någon bra bestraffning för Chilton tyckte det var jätte kul och det gjorde jag också. Riktigt skönt att få rensa huvudet. Finns inget så effektivt som att ta en lång snabb galopp när man har mycket att tänka på!

Har haft en trevlig eftermiddag med mamma, pappa och farfar också bjöd hit dom på min "franska chokladpaj" som egentligen heter nåt annat. Ni som gillar mörk choklad borde verkligen göra den.

Var förbi Anna med lite grejer och drack te och tittade på lite mer SATC efter att jag skjutsat hem farfar. Livet är härligt (=

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa nån mat tills imorn. Fick oxfilé av mamma och pappa som jag tänkte göra men jag tror faktiskt inte att jag orkar nu. Blev så himla sent och jag är rätt trött. Måste kolla hur jag går i skolan och se om jag måste fixa matlåda iaf(=

Ha en skönt kväll!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0