CC (=

Blev jobb ikväll men vem vet, det kanske blir årets kväll(= Försöker vara lite positiv. Tack till alla er som påpekar och peppar för att jag gått ner i vikt. Ni hjälper till att göra det ännu enklare.
Jag känner bara att det hade vart så himla kul att vara lite spontan ikväll. Det är aldrig någon som vill göra spontana saker när jag är ledig. Skärpning(; Hmm tror kanske att det blir jag som msåte skärpa mig och jobba mindre, men det går inte heller ihop. Gaah det här gör mig knäpp.

Kanske ska göra mig klar så jag ser ordentlig ut ikväll.

CC min present till dig är: Biljetter till Scotts. Förlåt att det inte kommer i nåt fint paket men.. (;

Hoppas ni får en bra kväll!

/tiny

Kommentarer
Postat av: CC

wiihoo tack :D

2009-01-28 @ 21:23:33
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0