Tack (=

Lyckades somna till slut. Jag tror att jag mår bättre än vad jag förtjänar idag. Men med tanke på mina alternativ så gjorde jag helt rätt igår. Tack Thea och Fredric!  Nu ska jag ta  tag i att städa och sen plugga makroekonomi. Ska göra skinksallad och äta, hmm eller grekiska biffar. Båda är ju grymt gott, grekiska biffarna är godare men jag tror inte jag orkar göra det, är smidigare med lite sallad.
Måste nog tjuvträna lite här hemma idag, får lite panik annars! Vill komma igång nu!
Hoppas ni får en bra dag!
/tiny

Kommentarer
Postat av: Thea

Det var så lite så! Det var jättekul att du följde med! Det är ju inte många som hamnar på plus med pengar efter en utekväll!! =)))

2009-01-11 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0