Svårt att sova!

Kan verkligen inte sova. Var trött när jag satt i soffan men när jag gick till sängen blev jag klarvaken. Det är svårt att sova när man delar säng med ångesten. Varför grubbla över något som inte går att ändra på? Det är bara dumt och onödigt men jag kan inte sluta. Jag har tagit distans från allt, ser på allt utifrån och inser att jag för ögonblicket kan uppfattas som ganska kall. Jag har bara tagit distans det är därför jag kan skoja om det trots att jag inte tycker det är kul. Så fort jag inte är sysselsatt så grubblar jag, men ändå det känns som en mardröm. Jag vill vakna nu orkar inte tänka igenom allt igen. Måste sluta vara så hård mot mig själv. Även solen har fläckar. Idag kände jag mig inte som en sol, utan som en stor jättefläck som täcker hela himlen.

Jag tänker sitta i soffan ocg plugga tills jag somnar med näsan i boken. Jag kan ju inte sova då kan jag utnyttja tiden till nåt bättre än att ligga och grubbla. Har dessutom fått tentaångest. Blev ju inte nåt tentaplugg idag som en del av er kanske förstår, en del av er har inte en aning om varför och så får det förbli. Och ni som inte förstår behöver inte göra det. Oroa er inte, för som J säger, allt kommer bli bra! Jag får ge det lite tid. Mer Hakuna Matata till mig, äh mer Hakuna Matata åt folket medans vi håller på!

Grattis Karro, är riktigt glad att det går så bra för dig! Läs mer på karroj.blogg.se (=

Hoppas ni sover gott och att ni slipper ha ångesten som sängkamrat. För ångesten är inte ett dugg mysig att skeda!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0