Stackars mig =(

Sitter här och tycker synd om mig. Mår inte alls nåt vidare. Har ont i hela kroppen. Så det är ok att tycka synd om mig så ni vet (;
Har vart i stallet bästa Anna hade vägt hö och bästa M hjälpte mig att ta in hästarna. M ska dessutom ta mitt utsläpp imorn. Väldigt skönt eftersom jag ska jobba ikväll. Hoppas på en lugn kväll. Och tack för hjälpen i stallet tjejer!

Usch har trean på, generation fetma. Lite jobbigt att se.

Ska förövrigt ta tag i mitt nya liv bara jag e frisk. Jag e sjukt less på att va en liten knubbis. Jag ska kunna ha mina favo Replay jeans. I sommar då jäklar ska jag köpa mig en ny fin bikini om jag nått mitt mål, för heeey jag ska vara i fin form i sommar. Riktigt het! Så det så(; Jag e inte missnöjd nu men jag tänker inte ge mig innan jag är super nöjd!

Nej nu blir deten låååång varm dusch så min kropp mjuknar lite. Jämt när jag blir sjuk får jag så fruktansvärt ont i hela kroppen, den här gången är inget undantag. Nu ska jag rycka upp mig jag gnäller ju som en hel man här(= haha
Ha en bra kväll(;
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0