Soffan eller Engelska?

Nu har jag kommit igen. Eller jag trodde att jag hade det, sen gick det åt skogen. Jag tänker så här, om man kan erkänna för sig själv att man är rädd har man inte kommit en bit på vägen för att övervinna rädslan då?
Sitter här i min soffan och har bestämt mig: Idag tar jag kontrollen över mitt liv. Nu jäklar.
Samtidigt som jag känner mig pepp och stark så är jag inte säker på att jag orkar vara själv ikväll.. Kanske åker upp en sväng på Engelska och träffar Thea och Fredric. Har inga pengar och jag är sjuk och borde ligga kvar här hemma. Men trevligt sällskap borde få mig att jag släppa jobbiga tankar.


Har verkligen fastnat i den här låten. Att vara stark är kanske att våga vara sårbar?
/tiny

Kommentarer
Postat av: Karro

Låten är skittråkig! Du har bättre smak än så!

2009-01-11 @ 21:59:31
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0