Små människor.

Jag blev ju sjukt irriterad inatt när jag vimsade runt här ute på nätet när jag inte kunde sova. Var ute och läste lite bloggar och blev så sjukt less på alla människor som måste lämna elaka kommentarer. Man kan inte , och behöver inte hålla med alla om allt då skulle det bli en jätte konstig värld.  Jag förstår bara inte varför man måste lämna elaka kommentarer. Jag roade mig med att gå in och kolla på deras bloggar, alltså de som lämnar elaka kommentarer. Det verkade som att deras bloggar var såklart inte en bråkdel så framgångsrika. Det var personer som verkade må dåligt i sig själva. Jag är så less på den svenska avundsjukan för det är väl ofta vad det handlar om. Att man är så fruktansvärt avundsjuk att man måste klanka ner på andra. Att känna sig som en liten människa men man mår liiite bättre och känner sig liiite större när man skriver något elakt och försöker göra den person som man är så förtvivlat avundsjuk på till en liten människa. Nä skärping! Klart man kan vara avundsjuk ibland men varför inte bara erkänna det, åtminstone för sig själv och gå vidare.

Idag har jag tänkt att jag ska ta tag i massa saker. Har faktiskt en lång lista på saker jag ska fixa. Jag kommer nog inte hinna allt idag, fast det är klart det beror på när jag kan somna! Fast jag ska upp imorn så jag måste försöka komma i säng hyfsat tidigt


Här kommer det söta armbandet jag fick av Anna!


Min älskade tatuering!!
Ska nog ta en ny bild nu
när den är läkt och fin!


Jag råkade visst handla ett linne i natt(; Hoppas
på att man ska kunna skymta min tatuering! Om
man inte gör det är inte det hela världen för jag
tycker om "visa ryggen" linnen!

Nej nu ska jag promenera till stallet! Kanske rida en sväng, kanske gå  hem också! Många kanske, får se vad som blir!

Ha en bra dag!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0