Pucko!

Jag hittade csnkoden, papperet låg inlagt brevid mina pärmar så jag hade jag vart halvduktig i alla fall.
Men det är inte därför det står pucko som överskrift det är för att jag hittade böcker som jag misstänker är till verksamhetstyrningen. Dom är antagligen oöppnade, och jag satt och förbannade mig själv att jag inte köpt böckerna när jag försökte lära mig hmm kan ha varit kassaflödesanalysen. Ja nej men böckerna var med största sannlolikhet dyra, det är all kurslitteratur, så jag fick ju verkligen värde för pengarna. Hoppas Rikard vill köpa dom av mig till hösten!!
Ska vänta på att dom ringer från vårdcentralen sen ska jag nog träffa Robban en sväng, han ska skjutsa mig om jag måste åka in. Jag lovade att följa med Robban på kupolen och handla present. Usch kupolen är jobbigt hoppas det går fort! Kan passa på att prata med CC om salsan också, det blev ju inte fullt så bra längre. Nåja han kommer nog förstå.
Om nån jag går i skola med roar sig med att läsa min blogg så har jag inte försvunnit eller struntat i skolan, men jag kommer nog inte skriva någon tenta den här veckan. Får se hur det blir.

Ha en bra dag hörni!
/tiny

Kommentarer
Postat av: CC

ja nu får du allt berätta. hör av dig på en gång :O

2009-01-13 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0