Potatisgratäng!

Har precis satt in en potatisgratäng i ugnen. Tycker det är grymt gott, kan vara det godaste man kan göra med potatis (= Blir inte så ofta jag gör det dock.. Men å andra sidan när jag gör potatisgratäng så gör jag en riktigt stor. Trots att jag bott själv i 8 månader så lagar jag alltid mat för så att det räcker för 2 + matlådor. Ok inte alltid men oftast. Det här med att bo själv förresten det är helt underbart. Igår när jag duschat kom en härlig lyckokänsla. Jag älskar min lägenhet och jag älskar att bo själv.(=

Haha jag va en riktigt drömgröt i stallet idag (snor det uttrycket Alex(; hihi). Jag skulle åka och jag fick motorstopp 2 gånger och jag tyckte jag gjorde som vanligt och jag fattade inte riktigt varför det krånglade. När jag på 3e försöket kom iväg, fast jag var nära att få motorstopp den gången också då insåg jag att jag hade treans växel i. Uppmärksamt Sandy, bra jobbat.

Allergin börjar släppa litegrann nu iaf! SKÖNT!

Nu täntke jag hinna duscha och diska innan det är dags att göra sallad och steka oxfilé. Sen ska jag mysa ner mig i soffan och se top model och äta potatisgratäng med oxfilé och pepparsås och till det en liten fetaost sallad. Det kommer blir smaskens. Det är härligt att skämma bort sig själv ibland. Det enda som saknas är ett glas vin till men jag ska ju jobba så det får gå bra ändå!(=

Hoppas ni haft en bra dag! Kram på er!!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0