Nöjd!

Har kommit hem från stallet för en liten stund sen. Har hunnit med att äta en stor mansportion köttfärsås och spagetti. Starkt men gott. Jag har en tendens att alltid göra lite mer välkryddad mat än vad jag planerat, men det blir gott och det är det viktigaste(=
Har ridit idag och Chilton var så söt. Han flyttade sig fint för vänsterskänkel och flyttade för högerskänkel med hjälp av staketet. Han gjorde superfina övergångar skitt-trav-skitt. Han är duktig mitt busfrö och jag har lärt honom allt han kan(; *pöser av stolthet* Ehm alltså jag har lärt honom alla bra saker, inte att tigga godis, för det är ju absolut inte mitt fel eftersom jag skämmer bort honom (; Men det är han värd iofs!
Har fått halm idag också, ja skoningen blev ju inte av men men, hoppas Ola kryar på sig snart!

Nu jäklar, det var länge sen jag kände mig så här pepp och framför allt beslutsam att komma i form igen. Jag har en plan tänkte lägga upp den här. Ju fler som vet desto bättre. Då sätter jag lite press på mig själv och det kan behövas ibland. Jag fuskade lite idag, men det var nog bra. Skulle gå hem från stallet men det blev buss istället för jag hade alldeles för lite kläder på mig för att gå hem. Trodde inte att det  var så kallt. Men med tanke på att jag fortfarande inte är frisk, min hosta är förskräcklig och min röst låter jätte rolig när jag pratat mycket, så tror jag att det var ett klokt beslut att ta bussen hem. Eller jag tog bussen och hämtade min cykel, jag måste ju cykla till jobbet ikväll.

Nu ska jag städa upp här. Har tänkt göra det i några dar men jag har mått lite upp och ner, mest ner faktiskt av förståliga anledningar iofs. Jag har bestämt mig för att inte gräva ner mig och gå vidare. Jag har börjat mitt nya liv(;


Gammal bild på min tatuering.
Buhuu så där fint syns inte mitt
höftben nu, men snart(;

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0