Mål 2009

När jag tog en dusch tidigare ikväll tänkte jag på året 2009, som har börjat skit men nu kan det bara bli bättre!? Eller?
Jag och T ska ta en vinkväll, så snart som möjligt och vara fulla och prata. Man får vara glad att vi båda hade änglavakt. framför allt T. I vilket fall så har jag bestämt mig för att sätta upp lite mål som jag ska sträva efter att uppnå under resten av det här skitåret. Mer om det en annan dag.
 Trots den helt värdelösa början på året så kan det kanske utveckla sig till ett bra år till slut. Känns som att det är nog för ett tag nu.
 
Jag vill tapetesera om, vad kostar det? Någon som har koll? Jag älskar min lägenhet och jag vill göra den i min stil. Det kommer bli grymt när det väl är klart..

Tittar på filmen 21, är så långt lite besviken. Tycker den är lite seg, jag har iofs svårt att koncentrera mig så mycket tankar.. Har fått spola tillbaka en gång, för att jag missat så mycket av filmen.

Nej nu ska jag fortsätta titta på filmen. Tänkte ta lite vintervilder i stallet och lägga upp någon dag.(=

Hoppas ni har en fin kväll!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0