Lyckorus!

Jag är kanske konstigt men vad det är härligt det är att vara ensam. Bara ta hand om dig själv och må bra, blir helt lycklig. Trots den katastrofala början av veckan så livet känns härligt! Jag behövde den här tiden, jag kanske är konstig men jag älskar att få vara för mig själv ibland.
Jag är grymt sugen på ett nintendo wii med wii fit måste kolla med CC vad det skulle kosta och överväga om det kan vara värt?! Fast det är klart skulle ju gärna vilja handla en ny väska och skulle behöva lite nya skor. Kläder med men det känns så onödigt att köpa kläder som kommer bli för stora snart.
Känner mig matt på cdon men jag hoppas dom löser problemet och om dom gör det på ett bra sätt ska dom ha cred(= Det är faktiskt dom som har sullat till det.
Jää nu ska jag läsa ett par kapitel sen fortsätta städa. Hittills har jag sorterat tvätt, alltid något(;
Kanske ta och lägga in en bild innan jag åker till jobbet när jag är sminkad, har vart mycket osminkat på sistone(;
Ha e bra så länge!(=
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0