Lugn kväll!

Ikväll blir det en lugn och skön kväll. Har nyss ätit pizza och nu ska jag ta ett bad. Måste passa på att bada när man e hos m och p. Jag inser också att jag måste ta tag i det här med att skaffa badkar det är prio 1! Sen kommer min idé till köket, det kommer bli grymt när jag ordnat det.
Efter  badet ska jag plugga makro och sen titta på Lipstick Jungle och mysa i soffan med lite chips. Kanske kollar på en film också om jag orkar. Det blir antingen bodyguard, antz eller 21.
Är det någon som prenumererar på en bra tidning? Jag e sugen på att hitta en bra tidning, vet inte vilken bara.. Tips?!

2009 är ett riktigt skit år!

Ha en bra kväll!
/tiny


Kommentarer
Postat av: CC

Rocky är en bra tidning :D

2009-01-26 @ 20:49:44
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0