Laddar!

Ligger i soffan med min vetekudde, lyssnar på musik och laddar för imorgon! Ska bli grymt kul med cup imorn och jag hoppas på att prestera. Är grymt spelsugen och det är en riktigt bra början. Min fot är dock lite ansträngd från gårdagens jobb men nja lite tejp så ska det lösa sig. Återigen, jäklar vad kul det var att jobba igår. På alla sätt och vis (; Känns som att det var bra uppladdning för imorn. Att få med sig ett stort lass med positiv energi.
Nu ska jag lyssna vidare på min topp skiva. Ska nog ta med min mp3 imorn, finns det nåt bättre sätt att ladda mellan matcherna än att lyssna på bra musik?
Men nu ska jag ligga här i 5 minuter och blunda, se mig själv lyckas imorgon.
Hoppas ni får en rolig lördag. Jag ser fram emot min söndag! (=
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0