Kallt!!

 Det här en sån här seg konstig dag. Har ett helt gäng med saker som jag borde ta tag i men istället går jag mest runt och ser förvirrad ut. Pratade med min bror imorse och även fast han kan va så frukansvärt jobbig, så där som bara storebröder kan lyckas med så är han faktsikt ganska bra(; Pratade lite och ju mer jag tänker ju sjukare blir hela grejen. Att stå på sidan och inte kunna göra nåt kan verkligen äta upp en innifrån.
Har egentligen ingen lust att tänka på det där men ibland är det liite svårt att inte göra det. Borde kanske ta tag alla saker jag borde göra. Kanske börja med att äta lite så jag får energi och det kan behövas eftersom jag och Anna ska till stallet samtidigt. Det finns en tendens till att alltid spåra ur en smula när vi är där samtidigt. Alla måste tycka att vi är helknasiga men vad gör det egentligen? Det kan vi väl bjuda på(= Det jobbiga är att det är så himla kallt ute och jag fryser ju nästan jämt. Funderar på att gå till stallet men jag har faktiskt träningsvärk från fotbollen igår. Hur man kan få träningsvärk av att göra så lite är för mig ett mysterium! Ok, jag är otränad nu men ändå, fast det är klart jag stretchade inte heller. Fast det känns ganska fånigt att få träningsvärk av det där lilla. Det är inte så mycket träningsvärk iofs men nja jag får skämmas.

Nej nu är det verkligen dax att sätta fart. Kom förresten på en grej angående mitt förra inlägg om 2009. Jag förväntar mig en massa spontana äventyr! (;

En sak till innan jag kila iväg. Den 17 januari bör alla som kan gå på s2 det kommer blir grymt! http://www.floorkillers.se/ för mer info!!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Tomic

Just nu har jag en mobil-tävling i min blogg, så vill du vinna en ny mobil så kolla gärna in i min blogg för och se hur du ska göra för och vara med och tävla.

För övrigt önskar jag dig en trevlig dag.

http://tomictomi.se

2009-01-05 @ 14:18:03
URL: http://tomictomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0