Godmorgon världen!

Vaknade nyss, skönt att få sova ut. Har inte feber idag men blä jag har mått bättre. Ser mörkt ut med hockey imorn och ridning på söndag. Får se hur det utvecklar sig.
Har i alla fall fått filmer från lovefilm idag, så det blir nog en filmkväll, Men nu på dagen måste jag plugga lite. Måste kolla hur jag ska göra med tentan nästa lördag och jag ska jobba fredag natt. Så jag ska kolla vilken tid tentan är om den är på förmiddagen väntar jag nog och gör den på omtenta tillfället istället. Känns iofs lite onödigt men jag får skylla mig själv när jag tar på mig jobb utan att kolla upp allt först. Typsikt mig.
Nej nu ska jag äta lite, sen orka plugga!
Ha en bra dag. Så ska jag försöka fundera ut nåt roligt att skriva om sen :P
/tiny

Chilton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0