Giiiirls (;

Tack för en trevlig fika tjejer! Mys. Och giiiiirls jag har fixat så att jag är ledig. Jag röstar för varannan vatten, långa mörka grabs i baren och glass i en take away kaffemugg eller vad säger ni giiiiiirls? (;

När jag kom in till mamma på jobbet, så hände en småkul sak. Hon försökte gnugga bort en fläck på min kind, jag blev inte helt nöjd. Det var mitt blåmärke, det gjorde ont! Tyyypiskt jag sa ju att det ser ut som smuts. Får satsa på ett större blåmärke nästa gång :P Det andra roliga var att jag skulle ta bilen och jag kom inte ihåg hur den såg ut så jag fick gå och prova trycka på larmknappen och se vilken bil som var "min". Fast det gick sådär för mamma hade parkerat den på nytt ställe (= Jag måste ha sett aningens kul ut, men det bjuder jag på. När jag startade bilen så spelade dom den låten som var på radion när jag krockade, blev liiiite nojig. Fast det gick bra(=

Bästaste M tar mitt utsläpp imorn. Är skyldig dig en massa tjänster. Hoppas att vår ridtur på söndag blir av!

Ja nej men om man ska ta och äta lite(=  Har syndat hela den här veckan med sötsaker. Får ta nya tag på söndag!

Mat, plugg, sen jobb!

Ha en bra kväll!


Världens mysigaste jacka, dock inte när det är -10 ute.
Måste lära mig att kolla på termometern innan jag väljer jacka!
Bättre lycka nästa gång(;

/tiny

Kommentarer
Postat av: Granne

när man glömmer hur bilen ser ut....

2009-01-29 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0