Förtydligande angående "borttappad" bil!

Jag kännre att jag måste göra ett lite förtydligande här. Alltså bilen, som jag tappade bort eller ja snarare inte riktigt hittade. Den var ny. Och jag hade bara sett den på bild lite snabbt en gång. Och fått skjuts hem från stallet onsdags kväll. Men det var mörkt då ok? Det stod faktiskt många inte så stora blå bilar på parkeringen, så det så!!!

Har haft en grym kväll på jobbet. Har inte jobbat ihjäl mig, men haft väldigt trevligt! Hur ofta kommer ni hem från jobbet sprudlande av energi? Hur ofta har ni haft en konversation med för er, en okänd människa och fått ut så mycket av det att det känns som att ni kan erövra världen? Har mycket att fundera på men se upp världen, för här kommer jag!

Har ätit toast och yoghurt nu. Ska väl försöka sova. Inte nån idé att försöka göra nåt av den här energin nu, då kommer jag aldrig somna. Nej jag ska spara all positiv energi till imorn.

Imorn ska jag rida, kanske träna, kanske äta ribs, plugga massor och jobba! Och vet ni att börja plugga är det bästa jag har gjort! Är massa som har fått fast anställning på mitt gamla jobb, som jag för övrigt mer eller mindre fick sparken från lustig historia som vi kan ta en annan gång. Men jag är så jäkla glad att jag inte är kvar, och jag är så jäkla glad att jag aldrig fick fast för då hade jag säkert fastnat där. Jag är tacksam för att jag fick "sparken" för att börja plugga är det bästa jag har gjort. Och det känns inte som en förlust att inte jobba kvar där, snarare som en vinst för mig. Det var deras förlust!


KANONKVÄLL!

Hoppas ni sover gott ,det hoppas jag
 att jag ska göra snart iaf(=


Det här har jag lyssnat på sen CC skickade det till mig igår(; Okej det kanske inte är det
coolaste som man kan lyssna på men heeeey i like it (;

God natt på er!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0