....

Kan inte komma varför jag är så himla sur och irriterad på det mesta. Kanske för att jag sovit för lite och känner mig stresad. Har planer för 4 helger framöver och jag får panik. Känner mig kvävd, instängd i ett hörn. Tycker om att ha fullt upp men det finns gränser för hur mycket. Dessutom vet jag att sen när fotbollen sätter igång utomhus, det är inte så långt kvar innan grussäsongen börjar. Blä hatar grussäsongen dessutom, spela på konstgräs är ok men grus usch det är inte kul. Ja i alla fall så då blir det 3-4 dagar med fotboll i veckan, varav 1 av dom dagarna är match. Varje helg i princip. Det är kul, det hade vart lättare om jag inte tyckt att det var kul. Ser fram emot seriespelet. Kommer fortsätta även fast det tar mycket tid.  Får lösa det. Ser även fram emot en tävlingssäsong med Chilton. Det är ett pussel att få allt att gå ihop.
Skulle behöva dela mig på två för att hinna med allt jag borde göra. Dela mig på tre för att även hinna med det jag vill göra. Går det att ordna?
Det var bättre förr!
Nu ska jag se till så att det blir nåt vettigt gjort innan Lipstick Jungle! Jag har höga förväntningar, i fall ni inte har noterat det. Jag hoppas på att få ett till favoprogram(;
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0