(= =(

Det är så typiskt här blir man glad för att det är scrubs på tv så har man sett avsnittet redan. Fast det är klart scrubs är alltid bra. Men jag tror att jag ska duscha sen blir det godis och glass! Får träna dubbelt sen. Jag skulle också vilja ha en el maco chicken jr, det är mumma för en liten sjukling som mig :P
Ibland är jag så himla virrig, var och handlade på vägen hem. Jag skulle ha två grejer. Tror ni jag kom ihåg dom?? Näe, men jag kom ihåg en iaf(=
Snart dags för kryssning, längtar. Anna ligger riktigt illa till, för jag har en hämnd att planera(= Moooohahaha.



.
Gillar den här låten faktiskt. Är inget stort fan av Sonja Aldén men..
 
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0