...

Så tokigt det kan bli när man är bakis. Kunde knappt ta ur alla hårnålar ur håret när jag vaknade på nyårsdagen, jag mådde så fruktansvärt illa när jag rörde mig. Jag fick ta ut några hårnålar i taget. Var länge sen jag var SÅ bakis. Men det löste sig bra till slut. (= Jag är nu inne på min första av två helt lediga helger. Skulle egentligen ha spelat fotboll den här helgen men jag har ju vart sjuk så det blev sådär. Men men får ta nya tag! Det är grymt skönt och när jag insåg hur skönt det är att vara ledig kom mitt nyårslöfte till:
Jag ska vara ledig MINST EN helg VARJE månad. Det ni(;
Tog en grymt seriös ridtur igår. Hämtade Chille i hagen hoppade upp och red runt byn i grimma och grimskaft. Tog inte av täcket ens :P Jag var säkert ute i nästan 15 minuter. Chilton var rädd för alla konstiga snöklumpar, han e bra söt min lilla pålle!! Borde ha tagit en längre tur men jag frös och ja nej det får bli idag!
Hoppas ni får en bra dag alla!
"Vart tog vägen vägen? Vi är ute på en åker och åker Åke!"
"Det är tur att gpsen pratar så högt så att även blinda kan köra"
(=
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0