Bryter ihop och kommer igen!

Usch och fy vilken dag. Får bryta ihop och komma igen!
 Var och red Chilton det var iofs kul, han är så söt när han hoppar rakt upp i luften för postlådor. Men det gör inget för han är rolig när han gör så. Dessutom har han överskottsenergi så..

Jag tänkte och tänker och kommer inte fram till något bra. Jag har ätit massa onyttigheter idag, ska snart fortsätta mitt nyttiga liv, men när man är lite deppig så.. Okej choklad löser inga problem men det är gott och man kan behöva nåt gott när man e lite nere i skorna.

Funderar på att träna på friskis imorn, får se vad som hinns med..

Har massa roliga planer för min lägenhet men dåligt med pengar att förverkliga dom. Får ta lite i taget..

 Nu ska jag ta en dusch sen göra lite nytta!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0