Benjamin Button

På söndag eller måndag ska jag och T gå på bio och se Benjamin Buttons otroliga liv. Någonting säger mig att det kan vara en rikitg höjdare. Ska bli riktigt kul och vi ska äta massa popcorn och dricka läsk för det får man göra när man är på bio. Trots att jag ska hitta tillbaka till mina sötsaks fria vardagar. Men bio då ska man dricka cocacola och äta popcorn, och godis. That's the shit(; 

Poster
 Har städat klart vardagsrummet nu, och håller på att plocka i hallen. Det är allt plockande som tar tid! Om någon läser det här och känner heeey guuuuuu vaaaa kuuuul att städa så är ni välkommna(; Slå en pling innan bara så jag kan klä mig lite anständigt. Springer runt i en stor t-shirt. Kan nog vara en jag fått på Game(=  Ska hinna klart med hallen innan jag åker till stallet, och jag ska nog ha hunnit börja på sovrummet. Får se hur mycket plugg som hinns med men hinner jag inte idag får jag läsa som tusan imorn. Jag har faktiskt en planering som jag tänkt försöka hålla. Det tror jag att jag klarar, blev så otroligt peppad till att plugga igår.

Undrar vart jag ska rida idag. Tror att jag ska rida ut idag och träna på banan imorn. För imorn är det lite ont om tid. Om jag rider själv ska jag nog busrida och låta Chilton springa och busa runt!

Har fått saker att se fram emot och det är så himla viktigt!
6-8 mars ska vi hälsa på Theas F i Västerås. Anna du kan räkna med att det blir hämnd! (=
11 april ska jag och CC gå och äga på Scotts. Nördstämpel? Hmm hur tänker du då? Äsch vem bryr sig, vi kommer ha kul! Och har vi inte kul för vi väl gå vidare. 

 Måste på allvar börja leta sommarjobb nu.

Hoppas ni haft en fin dag så här långt och får en fortsatt trevlig fredag! Nu har jag inte tid att slöa mer(;

/tiny

Kommentarer
Postat av: CC

kan ja lova att vi ska!!! Vi ska dominera :D

2009-01-31 @ 11:15:28
URL: http://randomprestige.blogg.se/
Postat av: Thea

Det blir kul 6-8 mars!! =)))

2009-01-31 @ 14:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0