Bad day

Åh vad dumt det här blev. Jag gick ju till Alex igår, och vi hade jätte trevligt. Men saken är att hon har en katt och jag är allergisk mot katter. Nu var det så att min allergi medicin är slut men jag gick dit ändå. När jag är kattvakt åt mamma och pappas kissemiss så brukar jag bara lit lite snorig. så jag tänkte att det kunde jag stå ut med. Det blev inte så himla bra. Jag vaknade imorse med svullna ögon och jätte tät i näsan. Dessutom svälld i halsen vet inte, har det med allergin att göra? Jag blev helt slut av att gå hem från Alex, känner mig helt slut som jag brukar göra om jag vart allergisk mycket. Det här var inte så smart gjort av mig, men hade jag trott att det skulle bli så här illa hade jag stannat hemma!

Nu ska jag vila sen blir det nog en ridtur om jag mår lite bättre. Sen tror jag att jag ska jobba ikväll ska kolla ordentligt på schemat när jag  vaknar. Så ska jag så klart äta oxfilé sen(= Mm ska bli riktigt gott!

Ha en bra dag nu!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0