31/1 - 09

Imorse när jag vaknade var jag så trött att jag trodde att jag skulle spy. Hade sovit knappt 4 timmar.. Jag gick upp så tidigt för att slippa stressa i stallet. Och stressa gjorde vi inte, för vi satt och hängde i 2 timmar innan vi bytte om. Men det var trevligt, och tiden går fort när man har kul:P Dessvärre blev fötterna till is och jag var nära strunta i ridningen men F röck mig i kragen(= Tack!

Ja det medförde dock att jag blev sen och inte hann äta innan kalaset, men jag tröck ändå glatt i mig fika och mådde inte så bra sen. Men men gott var det. Kul att träffa familjen speciellt småkillarna, får inte sitta och prata med dom vuxna för Linus kommer och drar iväg mig och vill busa. Men hur ska man motstå ett sånt litet charmtroll?

Tycker ni är lite snåla på tips om en bra ansiktskräm=(

Nu har jag fått i mig lite mat till slut. Blev grekiska biffar, tzatsiki, klyftpotatis och sallad. Mums! Funderar på om jag ska bli kock, i så fall har jag ett bra "artistnamn". Mästerkocken i stövlar d: Det är bara för att jag tycker mästerkatten i stövlar i Shrek är så söt!
Poster - Mästerkatten i stövlar

Mästerkatten i stövlar (2010)















Mästerkatten i stövlar, här från 'Shrek 2'













Jag såg nu att mästerkatten ska få en egen film, som kommer 2010(; Hoppas det var en tillförlitlig källa, orkar dock inte undersöka saken närmare just nu.


Nu är det sovdags!


/tiny


Kommentarer
Postat av: lys

LÓREAL happyderm, finns för olika hudtyper. brukar ha en annan men tog ett äventyr och köpte en annan och då blev det denna,och den är superbra!

2009-02-13 @ 23:15:59
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0