30/1 - 09

Godmorgron gott folk!
Hoppas ni har sovit lika gott som jag har. Jag har nyss ätit frukost och nu siter jag i soffan och samlar ihop all positiv energi från igår. Tror att jag får prioritera bort träning och ribbs idag så att jag hinner plugga och rida en ordentlig tur med min guldklimp till häst.
Bara två kvällar kvar att jobba. Hoppas dom blir lika trevliga som igår, men jag tvivlar.. Men heey jag får ju betalt i alla fall!
Imorgon blir det kalas, träning och ridning. Och plugg såklart. Känner mig så motiverad. Tack du okända människa.

Nu ska jag sätta fart här. Slänga i en tvätt. Diska och storstäda. Göra fint för helgen.


Är löjligt förtjust i den här låten.

Ha en bra dag!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0