2:a plats

Det finns lite vänliga själar här i världen. Var på grymt dåligt humör men jag sen är det två personer som ställer upp och då blir man ju genast på bättre humör.

Mötte en underlig man idag.
Mannen hejade jag hejade tillbaka, so far so good. Han sa nu är det väl skönt? Jag svarade neeeej det är kallt. Eehh det är nu det börjar hända grejer för han ställer sig och trallar och dansar lite på cykelvägen.. När jag öppnade porten så hörde jag fortfarande trallandet.. Ja vi är ju alla olika..

Nu ska jag byta om sen åka och storhandla, undrar var jag la min lista som jag skrev för några dagar sen. Bäst att sätta fart så jag kommer hem och kan städa klart!

Jag är fortfarande på dåligt humör, fast inte lika dåligt som när jag kom hem. Men heeey det går över.




Hämtat från CC (http://randomprestige.blogg.se/)

För övrigt så är jag nöjd med

"du är mitt andra val" 


guu så glad man blir, haha.

CC, jag anar ironi. Men jag skulle bli glad om jag hamnade så högt som på någons andra plats. Jag menar tänk på hur många människor som finns, och du är otacksam över att komma på andra plats. Så knasigt (: Hahaha

Nej nu måste jag sätta fart!

/tiny

Kommentarer
Postat av: CC

haha, ironi? jag? neeeeeeeee :D



jag är glad ;)

2009-01-19 @ 23:14:46
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0