29/1 - 09

Typsikt, skulle upp och rida imorse med Anna. Allt blir inte som man tänkt sig, jag vaknade inte när Anna ringde imorse. Tyyyyypiskt igen. Får planera om min dag, igen. Ska fika vid 16, så frågan är stallet före eller efter. Hmmm *tänk tänk* får nog bli efter. Så får jag stöka runt här hemma och plugga.
Norr Amsberg dom tror visst att jag ska betala för massa lektioner jag inte har ridit, eeeeeh nej jag skulle inte tro det.

Blev inte årets kväll på jobbet igår men det flöt på bra. Ja förrutom när jag skulla ta mig dit. Skulle ta ut min cykel ur förrådet och snubblade och höll på att hamna i en hög på backen. Cykeln hamnade i en liten hög men jag stod på benen i alla fall(; Alltid något (;  Var ruskigt nära på att trilla 2-3 gånger när jag cyklade också. Livet är härligt! Det kan ju vara så att det blir årets kväll på jobbet idag istället(; Vem vet, jobbar på min positiva anda här!

Nu ska jag titta på en intervju med Brad Pitt. Hmm vad konstig han såg ut, liiite besviken. Han har mustasch, bläää.

Nu får ni ha en bra dag!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0