28/1 - 09

Även fast jag tycker det är ganska skönt med träningsvärk så var det fantastiskt  att gå upp utan problem idag. Nu ska jag gå på promenad till stallet, träna Chilton på ridbanan. Borde fixa lite här hemma och så ska jag och CC spela tvspel och dagen avslutas med jobb. Inte världens roligaste, men det var ett tag sen jag jobba i bj så jag känner mig ganska pepp. Lite drygt när jag vet att jag ska jobba bj 4 kvällar i rad bara. Just ja måste hinna plugga lite makroekonomi också, det börjar brinna i knutarna. Tenta nästa lördag, och jag ska klara den. Tycker inte att det är så himla intressant och roligt men det är bara bita ihop och klara den så är jag av med den. Har nog bestämt vad jag ska välja för inriktning i skolan nu, men jag hinner ändra mig igen så jag säger inget förräns jag har bestämt helt. Det blir väl antagligen när det är försent att ändra sig d: Och sen kanske träna friskis, hmm får se vad som hinns med helt enkelt. För även fast jag är tidsopitimist så inser jag att det schemat spricker nog..
Det här är en dag i min smak, fullt upp med roliga saker att göra! Då hinner man inte tänka så mycket och det är vad jag behöver just nu.
Måste kolla datum när jag och T kan ta en vinkäll.. Känns väldigt prioriterat, tror attvi båda kan behöva det efter varsin kvaddad bil..
Något annat prioriterat är att hälsa på Karro, när har du nästa lediga helg? Vi måste prata och försöka hitta en helg.
Nu ska jag äta något snabbt innan jag promenerar iväg!
Ha en fin dag!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0