2009

Läste min lista över dåliga och bra saker som hände under 2008, kan ju lägga till en sak under det dåliga: Radhusbranden i Årby! Den var jobbig på flera olika sätt.

Nåja tänkte ju som sagt att det här inlägget ska handla om 2009 och vad jag förväntar mig och hoppas på.(=
Nu i Januari så är det en till fotbollscup som jag tänkte försöka få vara frisk och träna till, det kan bli hur skoj som helst. Februari blir det kryssning till Tallin som jag ser fram emot mycket.
Jag kommer med största sannolikhet jobba under peace and love även i år och det ska bli grymt! Blir det ens hälften så kul som förra året så..
Ja sen måste jag hitta ett sommarjobb annars sitter jag lite taskigt till i sommar. Förhoppningsvis så löser det sig och jag kan passa på att lägga undan pengar till en resa till värmen. Helst ska det vara ett jobb som jag tycker är roligt, allt blir så mycket lättare då. Men jag har kanske inte råd att vara kräsen. Bättre ett tråkigt jobb än inget jobb alls.
Jag hoppas att Chilton får vara frisk så att vi kan fortsätta träna och tävla och fortsätta utvecklas.
Jag ska ta tag i en mattekurs som jag måste göra.

Just nu kan jag inte komma på så mycket mer. Eller jo vänta, jag har ju nyårslöften också, ett har jag skrivit tidigare och det är att jag ska vara helt ledig minst en helg varje månad! Jag ska kunna ha mina favoritjeans! Dom ska sitta som dom gjorde på den gamla goda tiden. Jag ska försöka bli bättre på att ställa rimliga krav på mig själv!
Dom två första löftena är nog inga problem men jag inser att det här med att lära mig att ställa rimliga krav på mig själv kan bli en riktig utmaning!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0