17/1 - 09

Då har även jag vaknat till liv och så har jag hunnit med att äta lite godis. Det var gott men jag kommer nog köra en till godisfri vecka. Bara äta godis på lördagar. Klänningen som jag tänkte ha på nyår kan jag ha nu.

Funderar på om jag ska ha den ikväll men nja jag tror inte det. Den är så
kort och jag känner mig inte helt bekväm i den ännu.

Mitt linne från bubbleroom har kommit också, är nyfiken på hur det ser ut på framsidan. Det syns nämligen inte på bilden. Lite märkligt att det inte fanns en till bild kanske, hm undrar om det gör det om jag går in och kollar. Äsch jag ska jag ju ändå hämta det sen så det känns onödigt.




Frågan är, vad ska jag ha på mig ikväll om jag bestämmer mig för att gå ut? Får funderar vidare på det när jag är i stallet. Ska äta och åka dit så jag kommer hem någon gång!

Skriver sen om jag blev nöjd med mitt linne eller inte(; Hoppas att det är fint och att man åtminstone kan skymta min tatuering! Den senast alltså!
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0