16/1 - 09

Ny dag nya möjligheter. Fast dagen har inte börjat så bra men det får jag se till att ändra på så det blir en bra dag(=
Det är riktigt kallt ute så det blir nog ingen ridning för mig idag, jag är ju en riktig fryslort!
Jag vet faktiskt itne riktigt vad jag ska hitta på idag, äta lunch med min mamma och jobba ikväll. Kanske jobba med att komma nånstans med städningen för det går trögt :P

Jag är jätte imponerad av cdon, dom har klantat till det men skött sig exemplariskt för att lösa det. Sånt gör mig lite glad, när man slipper tjafsa..

Karro vad tror du om en resa till hösten/vintern? Skulle det vara omöjligt??

Nu ska jag sätta fart på min dag!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0