Vad skulle man annars göra?

Har precis köpt massa kurslitteratur,

Att betala: 1.435 kr . Härligt vad skulle man annars göra med alla pengar man har över som student?? Jag längtar efter en solsemester, att shoppa vårkläder, ett par feta solglasögon och en sjukt snygg bikini.


Muffinsmet(=


Blåbär och hallon muffins(;


Dom kanske ser lite märkliga ut, men dom var grymt goda!


Slänger upp en gammal bild på mig också medans vi håller på(;

Nu måste jag sova ska släppa ut hästarna imorn. Måste ringa till hovslagaren också eftersom min häst är en söt liten klant som stod på sin vänstra framsko med högerfram hov och försökte ändå gå med vänsterfram (=. Skon sitter halvbra nu.

God natt!
/tiny


Kommentarer
Postat av: CC

dom ser konstiga ut men jag vill äta dom ändå :D

2009-02-25 @ 18:43:31
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0