Ego!

Jag ser faktiskt fram emot imorgon. Att få skriva tentan, eller ja kanske inte att skriva den men bli av med den.
Har planerat hela min dag imorgon också. Lite beroedne på väder och vilken tid jag är klar med tentan. Ska i alla fall gå en långpromenad och så får vi se om Chilton kanske får en vilodag. Sen ska jag hem och städa upp. Att städa innan en fest hur korkat är inte det egentligen?? Speciellt om jag och Mallan ska blanda drinkar. Hahaha ni skulle sett min gamla lägenhet i somras. Vi kanske festade ganska mycket en vecka, och vi kanske råkade spilla ganska mycket drink på mitt golv(= Nåja åter till morgondagen , är i alla fall inte så mycket att städa så efter det blir det nog en massa egotid över. Det har jag gjort mig förtjänt av. Ja sen blir det lite fest här och antaligen utgång i Falun eller Borlänge, den som lever får se var det blir. Ska bli skitkul att festa med I, var så länge sen vi verkligen festade ihop. Kanske sätta på Aladdin och skråla till en helt ny värld?! Roliga minnen, hmm undra hur många år sen det är nu? Kan det vara 7 år sen? OMG börjar bli gammal! Hehe hoppas I inte har några planer på att supa mig under bordet, hon lyckades galant förra helgen, Inte med mig dock för jag förfestade inte med dom då och såhär i efterhand så kanske man kan säga att det var tur:P För vem vet hur det hade gått då? d:

Kvällen blir plugga med Alex, eller ja lite flams också. Men mest plugg. Jag tror Alex sa någon riktig blondie grej idag som jag tänkte skriva. Men sen gjorde hon en ännu värre tabbe så jag glömde bort dagens kommentar från Alex.. Tabben får jag inte skriva för då dödar hon mig, men jag kan säga att jag låg dubbelvikt av skratt och Alex matchade sin ansiktsfärg fint med hennes röda tröja!!

Har inte hänt något speciellt idag trots fredag 13. Eller jag tappade ut alla mina papper i skolan men det är sånt jag gör med jämna mellan rum. Har faktiskt tyckt att det har vart jobbigt med fredag 13, eftersom min farmor dog då. Men det är många år sen nu men ändå liite obehaligt.

Nu ska jag återgå till skolböckerna. Hoppas ni får en trevlig fredag!!

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0