Plugg, plugg plugg

Det går sådär med regelbundna mattider. Men jag fortsätter jobba på det!
Jag sitter här med min internationella ekonomi bok och tycker att skura govlet med en tandborste blir allt mer lockande. Men jag måste bita ihop, jag klarar det här! Kommer inte hinna träna den här veckan, all energi och tid läggs på plugget. Chilton kommer också få vila lite mer än vad jag tänkt, men nästa vecka då sätter vi fart igen. Måste få bort den här tråkiga tentan först. Ska kanske försöka lura mig själv att det här är det roligaste jag vet (= Jag har iofs försökt men när jag öppnar boken så faller illusionen. Den är som klister att läsa! Nåja nu ska jag ta en dusch, diska upp hänga en tvätt och lägga mig och läsa en timme eller två. Ja alltså läsa internationell ekonomi, får se hur länge klarar att hålla mig vaken (;
Imorgon ska jag vara barnvakt på förmiddagen, åt min äldsta brorson. Ska bli skönt att få en liten paus från boken, känns som att jag inte har tid egentligen men man vill ju ställa upp för sina syskon ibland. (= Får plugga dubbelt så hårt på eftermiddagen. Har insläpp och så jobbar jag på kvällen.

Nej men nu är det dags att lägga i en högre växel!

Ha en bra kväll!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Thea

Vad duktig du är Tiny!! Giiirls! ;))

2009-02-11 @ 05:50:54
Postat av: M

JA!!!:-) Vilken otroligt inspirerande bra ide!!! Du och jag håller i trådarna!! Kan det bli annat än bra?=) kan vi inte se till att det blir av! Vi kollar när och var! nu blev jag inspirerad:)

2009-02-11 @ 06:36:43
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0