Lipstick Jungle!

Börjar äntligen hitta mig själv  igen. Usch är jobbigt med dåligt självförtroende dagar. När man känner sig misslyckad , ful och allmänt värdelös. Men mitt tips är att titta dig själv i spegeln och berätta för dig själv hur snygg du är. Jag tycker faktiskt det funkar.

Ibland kan jag längta efter den här känslan. Men den som väntar på nåt
gott väntar aldrig för länge. Eller man kan kanske vänta för länge. Jäjä är en
mysig låt i alla fall!

Ikväll har jag ätit en utomordentligt god middag. Kyckling med lite tacokryddad sås, ris och en god sallad till. Blev på lite bättre humör, och Lipstick Jungle på det så var kvällen räddad. Lite trist att det tog slut så fort och att det är en heeeel vecka till nästa gång! Känner mig mycket mer pepp och laddad för veckan nu. Hmm jag gjorde det ända tills jag tänkte internationell ekonomi i alla fall. Usch den kursen.. Men om jag ser till att klara den på lördag så är jag av med den. Så nu jäklar blir det plugga. Ska diska upp efter middagen, hänga en tvätt sen gå och lägga mig och plugga tror jag.
Ska upp tidigt imorn till skolan. Klockan på ringning 7, ska försöka att inte ha snooz maraton imorn bitti (; Sen blir det nog kanske en ridtur om det är lika fint väder som idag. Då ska jag försöka hinna rida en sväng i solen. Busa i full galopp genom snön. Idag red jag ut en liten tur barbacka, Chilton var lite väl pigg och glad men borde jag ha listat ut att han skulle vara. Nåja det slutade ju väl i alla fall! Åter till morgondagen, efter stallet ska resten av dagen tillägnas Internationell ekonomi. Jag borde egentligen få tröstäta godis för det. Men jag tror jag biter ihop och tänker på beachen (; Fast mest handlar det om att bli av med mitt sockerberoende och ok då jag vill ha mina replayjeans, NU!

Fast nu ska jag dra mig mot sängen! Ha en fin kväll!

Förresten är det någon som vet när Desperate Housewives börjar igen?
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0